İtalyanların Paris Hilton ile Şarap Savaşı

Haber:  İtalyanların Paris Hilton ile Şarap Savaşı

Paris Hilton'un Rich Prosecco Adlı Kutu Şampanyanın Reklamında Çırılçıplak ve Üzerinde Yalnızca Altın Rengi Bir Boyayla Görünmesi İtalyanları Çıldırttı.

Paris Hilton’un Rich Prosecco adlı kutu şampanyanın reklamında çırılçıplak ve üzerinde yalnızca altın rengi bir boyayla görünmesi İtalyanları çıldırttı.

KUTSAL İÇKİYE SAYGISIZLIK: Paris Hilton’a duyulan öfke de, Hilton’un Rich Prosecco adlı kutu şampanyanın reklamında çırılçıplak ve üzerinde yalnızca altın rengi bir boyayla görünmesinden kaynaklanıyor. İtalyanlar Hilton’u çıplak görmek konusunda rahatsız görünmüyor. Buna karşın, Hilton’un reklamlar sırasında İtalyanların patenti altında bulunan "prosecco" kelimesini kullanmamış olması tepki topluyor. Ayrıca, Hilton’un şarabı meyveli bir içecek ile karıştırması da kutsal şeylere karşı saygısızlık olarak yorumlanıyor. DAVA AÇACAĞIZ: Fulvio Brunetta adlı şarap üreticisi Hilton’un içeceğinin hakaret olduğunu belirterek, "Ona dava açacağız. Çünkü o prosecco isminin alkollü meyveli bir içecekmiş gibi görünmesine yol açtı" dedi. Tüm bu tartışmalar sonucunda Rich Prosecco satışa çıkmış olmasının üzerinden sadece 4 ay geçmesine rağmen 1 milyon adet sattı. İKİNCİ KAVGAYI KAYBETTİ: İkinci kavga da Avrupa Birliği’nin Macaristan’a verdiği "ürünlerde Tokai adını kullanabilirsiniz" iznini İtalyanlar’a kullandırmamasından kaynaklanıyor. Yıllardır bu ismi kullandığını belirten İtalyanlar kararın ardından şaraplarında "Friulano" adını kullanacak. Avrupa Birliği’nin Friulano adının tanıtılabilmesi için verdiği 15 milyon Euro’luk bütçe de İtalyanlar’ı mutlu etmeye yetmiyor. İtalyan şarap üreticileri bu kararı "Durum İtalyanların pizzaya artık pizza diyemeyecek olması kadar ağır. Bizi derinden yaraladı" yorumu yapıyor. Macaristan’ın Tokaf bölgesinden toplanan üzümler ile üretilen bu şarap 1771 yılından beri kullanılıyordu

0 yorum:

paris hilton washing a car in burger commercial sexy paris hilton on couch with stockings